Αλιεύσαμε από τη σελίδα Μένουμε Ενεργοί
Λάβαμε και δημοσιεύουμε φωτογραφία και καταγγελία από φίλο της σελίδας, ο οποίος ήταν επιβάτης σε σημερινό δρομολόγιο του τρένου Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Τα όσα καταμαρτυρεί αποδεικνύουν για άλλη μια φορά ότι οι ιδιώτες που αγόρασαν δημόσιες υποδομές σε τιμές ευκαιρίας νοιάζονται μόνο για να κρατούν τα εισιτήρια σε υψηλές τιμές ενώ οι υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό ολοένα και χειροτερεύουν.
____________________________________
“Σάββατο 31 Ιούλη, Αθήνα, Σταθμός Λαρίσης, αποβάθρα 8 προς Θεσσαλονίκη.
Θερμοκρασία 43 βαθμοί Κελσίου.
Οι wannabe επιβάτες αναμένουν το συρμό ή έστω μία ενημέρωση για το πότε θα έρθει. Χωρίς νερό. Είναι στοιβαγμένοι και η σκιά μικραίνει όσο η ώρα περνά, πράγμα που φέρνει μεγαλύτερο συνωστισμό.
Μετά από μία ώρα και δέκα λεπτά το μαρτύριο λαμβάνει τέλος (?).
Η προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του συρμού ήταν 15:22, τελικά αναχώρησε στις 16:32. Η πολιτική της εταιρείας προβλέπει αποζημίωση μόνο όταν η καθυστέρηση στην αναχώρηση ξεπεράσει τα 90 λεπτά. Στη δική μας περίπτωση έφτασε τα εβδομήντα και δεν μας μοίρασαν ούτε ένα μπουκαλάκι νερό ενώ δεν γνωρίζαμε πόσο πρόκειται να καθυστερήσει το τρένο.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 45,40 ευρώ για Θεσσαλονίκη. Αυτή είναι η τιμολογιακή πολιτική που επέλεξε ο ιδιώτης που αγόρασε τον ΟΣΕ.
Σύμφωνα με τους όρους αποζημίωσης σε περίπτωση καθυστέρησης, δεν υπάρχει αποζημίωση αν ο συρμός φτάσει στον προορισμό του με καθυστέρηση μικρότερη της μιας ώρας.”
Θέλουμε δημόσιες, ποιοτικές συγκοινωνίες!
Φθηνά εισιτήρια – Σεβασμό στους ταξιδιώτες!