Πηγή: The Press Project
Έπειτα από τη δημοσίευση ρεπορτάζ για τα κενά στην παράλληλη στήριξη στα δημόσια σχολεία, γονείς μαθητών που δε λαμβάνουν την εγκεκριμένη βοήθεια, επικοινώνησαν με το TPP. Μετέφεραν τα βιώματα και τις ανησυχίες των παιδιών τους αλλά και τον αγώνα των ίδιων να εξασφαλίσουν τη βοήθεια που έχουν ανάγκη τα παιδιά τους.
Οι «ελαφριές περιπτώσεις» παραγκωνίζονται λόγω των κενών: «Ο γιος μου μου είπε πως δεν ξέρει αν θα τα καταφέρει»
«Το παιδί μου είναι στην τετάρτη δημοτικού και έχει Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη η οποία όμως δεν του παρέχεται, ενώ τα προηγούμενα δύο χρόνια είχε πλήρη 24ωρη παράλληλη στήριξη. Πρόπερσι η δασκάλα έφτασε στα μέσα της χρονιάς, ενώ πέρυσι λόγω εκλογών, ήρθε κανονικά» αναφέρει μητέρα μαθητή του 104ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών. Στο συγκεκριμένο δημοτικό, υπάρχουν εννέα παιδιά με εγκεκριμένη παράλληλη και οι εκπαιδευτικοί που έχουν σταλεί είναι μόνο τρεις. Έτσι, διευθύνσεις και δάσκαλοι έρχονται στη δύσκολη θέση της «διαλογής» των περιπτώσεων που χρήζουν περισσότερης προσοχής, με τα υπόλοιπα παιδιά να μένουν αβοήθητα. «Οι δάσκαλοι είναι λίγοι και οι ώρες δε φτάνουν για όλους. Η διευθύντρια έκρινε πως ο γιος μου σε σχέση με άλλα παιδιά είναι ελαφριά περίπτωση και άλλοι μαθητές χρειάζονται περισσότερο τη βοήθεια, επομένως ο ίδιος δεν λαμβάνει καθόλου».
«Ο γιος μου μου είπε πως δεν ξέρει αν θα τα καταφέρει αν δεν έρθει δασκάλα παράλληλης έως τα Χριστούγεννα. Φοβάται πως δε θα μπορέσει να είναι συγκεντρωμένος και να ελέγχει την υπερκινητικότητά του. Η δασκάλα είναι ενήμερη και συνεργάσιμη αλλά δε μπορεί να ασχοληθεί με το δικό μου παιδί όταν υπάρχουν άλλα 21 στην τάξη». Τη στιγμή που οι εξειδικευμένοι επιστήμονες των Κέντρων Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), έχουν εξετάσει την κάθε περίπτωση και έχουν βγάλει απόφαση για 24ωρη παράλληλη στήριξη, το Υπουργείο Παιδείας, ακολουθόντας την κυβερνητική στρατηγική διάλυσης της δημόσιας παιδείας, επεμβαίνει στο πότε και αν θα λαμβάνει βοήθεια ο κάθε μαθητής.
Διαβάστε το ολόκληρο εδώ