Το παρακάτω κείμενο, υπό τον τίτλο «”Σεμνά” και… φιλοναζιστικά», απεστάλη προ 3 ημερών για δημοσίευση στο TVXS ως απάντηση σε ανάρτηση της συγκεκριμένης σελίδας με τίτλο «Πιο σεμνά, κ. Μπογιόπουλε». Η απάντησή μας ουδέποτε δημοσιεύτηκε. Αμέλεια; Λογοκρισία; Ας το εξηγήσουν οι κύριοι του ΤVXS όταν κληθούν να παραλάβουν το Πούλιτζερ δεοντολογίας. Ακολουθεί η απάντησή μας – με προσθήκη τριών Σημειώσεων για τις ανάγκες της παρούσας δημοσίευσης – που το «TVXS ανεξάρτητη ενημέρωση», όπως συστήνεται στην ταυτότητά του, στέρησε από τους αναγνώστες.
του Νίκου Μπογιόπουλου στο ThePressProject
«Σεμνά» και… φιλοναζιστικά!
Η αντικομμουνιστική, αντισοβιετική, φιλοναζιστική προπαγάνδα για τη σφαγή στο Κατίν βρήκε στις 17-18/3/2018 φιλόξενο χώρο στην «Εφημερίδα των Συντακτών»
Όπως καταγράψαμε σε απαντητικό μας άρθρο στον «Ημεροδρόμο» στις 20/3/2018
συνεργάτης της εφημερίδας (καταγεγραμμένος ως «γλίτσας Νο2 στο άρθρο μας) εκτοξεύοντας απίθανες ύβρεις εναντίον μας (καταγράφονται στο «υστερόγραφο» του παρόντος κειμένου) ξεδίπλωσε σε ένα ολόκληρο δισέλιδο έναν αντικομμουνιστικό και αντισοβιετικό οχετό – που μόνο σε έντυπα φασιστικής κατεύθυνσης συναντά κανείς. Oχημα ήταν η παρουσίαση μιας συρραφής κειμένων ενός «συγγραφέα» (καταγεγραμμένος ως «γλίτσας Νο1 στο άρθρο μας) που τα αποκαλεί «βιβλίο» και στο οποίο αναπαράγεται αυτούσια η ναζιστική και αστική προπαγάνδα για το Κατίν.
Στο θέμα επανήλθε (27/3/2018) ο Νο1 – στον οποίο προσφέρθηκε άπλετος χώρος και πάλι από το σάιτ της «Εφημερίδας των Συντακτών» – με κείμενο που φέρει τον τίτλο «Ένα σχόλιο στην αρθρογραφία του κ. Μπογιόπουλου για το Κατίν»
Το κείμενο αυτό
α) επίσης απαντήθηκε αυθημερόν στον «Ημεροδρόμο»
β) τρεις μέρες αργότερα αναπαρήχθη σχεδόν αυτούσιο στο TVXS (30/3/2018) υπό τον αλλοιωμένο τίτλο «Πιο σεμνά, κ.Μπογιόπουλε!» (σσ: και χωρίς το TVXS να μπει στον κόπο να αναφερθεί στη δική μας απάντηση
Εκεί ο κήρυκας της «σεμνότητας», αφού μηρυκάζει την ίδια φιλοναζιστική του σαβούρα, παριστάνει και τον… θιγμένο. Έτσι δεν παραλείπει να μας δανείσει λίγη από τη γλίτσα του (η οποία προφανώς του περισσεύει) και με το φωτοστέφανο της εγκυρότητας του απολογητή του Γκέμπελς σπεύδει να συστήσει στους αναγνώστες του να προβληματιστούν γύρω από την δική μας «σταλινική» εγκυρότητα και τεκμηρίωση…
Για τις ανάγκες, λοιπόν, των αναγνωστών του TVXS εχω να
σημειώσω τα εξής:
Ο «σεμνός» απολογητής της ναζιστικής προπαγάνδας, με μεγάλη δυσκοιλιότητα αλλά εξαναγκασμένος από την αντικειμενικότητα των στοιχείων που παρατίθεται σε σχετική αρθρογραφία
- http://www.enikos.gr/mpogiopoulos/218874/katin-pes-pes-kati-tha-meinei
- https://www.rizospastis.gr/story.do?id=7038752&textCriteriaClause=%2B%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9D
- https://www.rizospastis.gr/story.do?id=5708171
- https://www.rizospastis.gr/story.do?id=5601479
υποχρεώνεται να αποδεχτεί στο νέο του αναμάσημα σχεδόν το σύνολο των παρατηρήσεών μας που ακυρώνουν την ναζιστική και δυτική προπαγάνδα.
Ωστόσο μετά από κάθε δυσάρεστη γι’ αυτόν παραδοχή, φροντίζει να προσθέτει πάντα ένα έωλο και αίολο «αλλά» ώστε με τη μέθοδο της σοφιστείας να εισάγει τον γκεμπελισμό από την πίσω πόρτα.
Για παράδειγμα:
1) Μας κατηγορεί (ψευδώς) ότι τα στοιχεία μας που φωτίζουν την πλαστογραφία βάσει της οποίας αποδίδεται στην ΕΣΣΔ η ενοχή για την σφαγή, έχουν «αντιγραφεί σχεδόν κατά γράμμα από ακροδεξιούς και αντισημίτες…». Άραγε εδώ συγκαταλέγει και την αποστολή της Αμερικανικής πρεσβείας στη Μόσχα που παραβρέθηκε στην έρευνα που διεξήχθη στο Κατίν αμέσως μετά την αποκάλυψη της σφαγής; Εδώ συγκαταλέγει και τον Βρετανό ιστορικό G. Roberts, που παρουσιάζει τα έγγραφα του Αμερικανού πρέσβη Harriman στα οποία καταγράφονται τα συμπεράσματα της κόρης του που ήταν μέλος της αποστολής και στα οποία σημειώνεται: «Από τα αποδεικτικά στοιχεία γενικά και από την κατάθεση, η Kathleen και το μέλος της πρεσβείας πιστεύουν ότι σε κάθε περίπτωση η σφαγή πραγματοποιήθηκε από τους Γερμανούς» (Roberts G «Stalin’sWars» (NewHaven: YaleUniversityPress) σελ. 171-172 και 400).
2) Το ενδιαφέρον, δε, βρίσκεται στο γεγονός ότι αυτός που κατηγορεί εμάς για «ακροδεξιές και αντισημιτικές» πηγές, είναι ο ίδιος που παίρνει υπό την προστασία του τον… Γκέμπελς! Ετσι για να δικαιολογήσει ότι στον τόπο των εκτελέσεων του Κατίν βρέθηκαν κάλυκες από γερμανικά όπλα και σπάγκοι γερμανικής παραγωγής ο «σεμνός» αποδέχεται ασμένως τους ισχυρισμούς των ναζί λέγοντας ότι «ο Γκέμπελς εξηγεί αυτό το εύρημα» (προσέξτε: ο Γκέμπλες δεν «ισχυρίζεται», αλλά «εξηγεί»…). Και παρακάτω: «Η αρνητική αναφορά στο γεγονός της ανακάλυψης των γερμανικών σφαιρών από τον Γκέμπελς και την ανάγκη απόκρυψής του, εξηγείται από το ότι αν μαθαινόταν θα δυσχέραινε την προπαγανδιστική εκμετάλλευση της υπόθεσης από τους ναζί» (προσέξτε: ό,τι έχει σχέση με τον Γκέμπελς… «εξηγείται» σε αντίθεση με ό,τι ανατρέπει την ναζιστική προπαγάνδα που ανάγεται στη σφαίρα του «σταλινικού ανεξήγητου»)! Αυτός, λοιπόν, ο διαφημιστής των «εξηγήσεων» του Γκέμπελς, κατηγορεί εμάς για «ακροδεξιές και αντισημιτικές» πηγές… (Σημείωση: Στο κείμενο στο TVXS o«σεμνός» αποδεικνύεται και… «λεβέντης». Τις λέξεις «εξηγεί» και «εξηγείται» με τις οποίες αποδέχεται την προπαγάνδα του Γκέμπελς στην «Εφημερίδα των Συντακτών», από την φωτοκόπια στο TVXS τις έχει αφαιρέσει! Εδώ πια χρησιμοποιεί τις λέξεις «…ο Γκέμπελς αποδίδει ρητά…» κλπ. Αλήθεια πόσο πιο ρητά να καταγραφεί ότι ο τύπος πιάστηκε στα πράσα σε βαθμό που έφτασε να πλαστογραφεί ακόμα και τον εαυτό του;;;!!!)
3) Ο «σεμνός» αποδέχεται ασμένως σαν ακριβές το «πόρισμα» της επιτροπής που είχαν συγκροτήσει οι ναζί (!), η οποία παρέμεινε στο Κατίν δυο μέρες όλες κι όλες «εξετάζοντας» όλα κι όλα 9 (από τα 22.000) πτώματα (!) και έριχνε τα βάρη στην ΕΣΣΔ… Τι κι αν ακόμα και ο Τσόρτσιλ (Fowler M (1985) «Winston S. Churchill. PhilosopherandStatesman» (Lanham, MD: UniversityPressofAmerica) δήλωνε στις 24 Απρίλη 1943: «Είμαστε οπωσδήποτε αντίθετοι σε κάθε υποτιθέμενη «έρευνα» που θα διεξαγόταν από το Διεθνή Ερυθρό Σταυρό ή οιονδήποτε άλλο οργανισμό από οιαδήποτε άλλη περιοχή υπό γερμανική κυριαρχία. Μια τέτοια έρευνα θα ήταν απάτη και τα συμπεράσματά της προϊόν τρομοκρατίας». Τι κι αν κι από αυτή την ναζιστική επιτροπή τα 2 από τα 12 μέλη της κατέθεσαν αργότερα ότι τα πορίσματά τους ήταν προκατασκευασμένα και υπαγορευμένα από τους ναζί…
4) Α, κοιτάξτε, λέει ο «σεμνός», ναι ανακάλεσαν αλλά ξέρετε κι αυτό… «εξηγείται» γιατί οι δυο που ανακάλεσαν φοβήθηκαν ότι θα υποστούν συνέπειες σαν συνεργάτες των ναζί γι’ αυτό ανακάλεσαν! Κατά την εκδοχή του, συνεπώς, μάλλον πρέπει να αμφισβητήσουμε και την εγκυρότητα της Δίκης της Νυρεμβέργης αφού ο ένας που ανακάλεσε ήταν και μάρτυρας κατηγορίας στη Δίκη της Νυρεμβέργης επομένως ίσως και η εκεί καταδίκη του ναζισμού – στη Νυρεμβέργη – να ήταν προιόν «εκβιασμού» των μαρτύρων…
5) Αντιθέτως, λέει ο «σεμνός», πρέπει να λάβουμε υπόψη μας όσους από την ναζιστική επιτροπή δεν ανακάλεσαν και κατέθεσαν το 1951 στην Επιτροπή Μάντεν του Αμερικάνικου Κογκρέσου πως «επρόκειτο για έγκλημα των σταλινικών μυστικών υπηρεσιών». Το γεγονός, βέβαια, ότι η Επιτροπή Μάντεν (πηρε το όνομά της από τον ρεπουμπλικανό Μάντεν) συγκροτήθηκε για τις ανάγκες της αμερικανικής αντισοβιετικής προπαγάνδας κατά τον πόλεμο της Κορέας και βασικός μάρτυρας κατηγορίας της ΕΣΣΔ εκεί ήταν ο OttoStahmer, το δεξί χέρι Γκέρινγκ, αυτό δεν φαίνεται να προβληματίζει τον «σεμνό» μας…
6) Ο «σεμνός» παραδέχεται ότι στους τάφους, πάνω στους νεκρούς, βρέθηκαν έγγραφα που όπως ομολογεί η γερμανική έκθεση φέρουν ημερομηνία «1941», δηλαδή όταν το Κατιν βρισκόταν όχι υπό σοβιετικό έλεγχο, αλλά υπό ναζιστική κατοχή. Αλλά κι αυτό… «εξηγείται»! Θαυμάστε πως: «Η αναφορά του 1941 από τον καταγραφέα – λέει ο «σεμνός» – οφείλεται πιθανότατα σε λάθος, λόγω της βιασύνης με την οποία συνέταξαν την έκθεσή τους οι ναζί»!!! Καταλάβατε; Οι ίδιοι οι Γερμανοί ναζί ομολογούσαν ότι στους νεκρούς βρέθηκαν στοιχεία που παρέπεμπαν στην περίοδο που η περιοχή βρισκόταν υπό τον έλεγχο των ναζί, επομένως δεν θα μπορούσαν να έχουν κάνει το έγκλημα οι Σοβιετικοί, αλλά για τον «σεμνό» μας η ομολογία αυτή ήταν ένα «λάθος» που προέκυψε λόγω «βιασύνης» του Γερμανού που έκανε την καταγραφή των στοιχείων!
Φυσικά το κείμενο του «σεμνού» βρίθει «αντικειμενικότητας» και «τεκμηρίωσης», όπως
- η θετική αναφορά του στο θάψιμο από Αμερικανούς και Βρετανούς στη Νυρεμβέργη της έκθεσης Μπουρντενκο (η υπό τον ακαδημαϊκό Μπουρντενκο επιτροπή που συγκροτήθηκε για την έρευνα της υπόθεσης μετά την απελευθέρωση της περιοχής από τον Κόκκινο Στρατό το Σεπτέμβρη του ’43),
- η υπεράσπιση από μέρους του της ναζιστικής «αμερόληπτης» επιτροπής έναντι της «ανυπόληπτης» σοβιετικής επιτροπής όπου «δεν επιτράπηκε να παραστεί κανείς» ξένος (άραγε ο Αμερικανός πρέσβης τα είχε… χαμένα όταν αναφέρεται στην ίδια του την κόρη ως μέλος της αποστολής;),
- η ατράνταχτη «επιχειρηματολογία» του πως η καταφανής πλαστογραφία των εγγράφων που «ανακαλύφθηκαν» από τη νομική ομάδα του Γιέλτσιν το 1992 ήταν αβάσιμοι ισχυρισμοί γιατί προέρχονταν από «ένα σταλινικό στέλεχος του ΚΚΡΟ», εντούτοις αυτά τα «γιελτσινικώς έγκυρα» δεν έγιναν δεκτά ούτε καν στο Συνταγματικό Δικαστήριο της Ρωσικής Ομοσπονδίας όταν ο Γιέλτσιν εκκινούσε τις διαδικασίες για να κηρυχτεί παράνομο το ΚΚΣΕ…
Τα παραπάνω αποτελούν μερικά – αλλά χαρακτηριστικά – δείγματα του είδους της «σεμνότητας» που εκπροσωπεί ο «σεμνός».
Σε κάθε περίπτωση η προβοκάτσια για το Κατίν, αυτό το γκαιμπελικό «πες – πες κάτι θα μείνει», διαρκεί πολλές δεκαετίες. Τη συκοφαντία την αναπαράγει ακόμα και η Ρωσία (του Γκορμπατσόφ, του Γιέλτσιν, του Πούτιν…). Στη συκοφαντία έχουν συμμετάσχει πολλοί και διάφοροι όλα αυτά τα χρόνια – και στην Ελλάδα. Και πάντα βρίσκονται οι πρόθυμοι να τη συνεχίζουν – και στην Ελλάδα. Ανάμεσά τους και εκείνο το είδος των ερήμην του Τρότσκι «νεοτροτσκιστών» που εκπροσωπεί ο «σεμνός» μας, στο οποίον ο Τρότσκι, παρά τις διαφωνίες μας μαζί του, θα είχε σίγουρα την ικανότητα να εντοπίσει την «μεγάλη αυτοπεποίθηση που του ενέπνεε η πνευματική του μετριότητα». Το δικαίωμά τους στον αυτοεξευτελισμό, όπως έχουμε τονίσει και παλιότερα, είναι αναφαίρετο…
Τα καταγράψαμε μόνο και μόνο γιατί ο εν λόγω ξύθηκε στην «γκλίτσα» και έκανε την αποκοτιά να μας προ(σ)καλέσει να μιλήσουμε για την ταμπακιέρα.
Στην περίπτωσή του, βέβαια, η ταμπακιέρα βρίσκεται πέρα από το Κατίν. Κι έχει να κάνει με την γνωστή μοίρα του αντικομμουνισμού που πλασάρεται με την… ντροπαλοσύνη του αντισταλινισμού και μάλιστα με επίκληση του «μαρξισμού»: Για τους φορείς του δεν υπάρχει όριο ξεφτίλας- και γλίτσας – κάτω από το οποίο να μην μπορούν να πέσουν.
Ήταν ευχαρίστηση για μας που στο μέτρο των δυνάμεών μας συμβάλαμε στην για μια ακόμα φορά επιβεβαίωση του φαινομένου. Ως εκ τούτου η ενασχόλησή μας με τον «σεμνό» αυτό φορέα της γκεμπελικής γλίτσας έφτασε στο τέλος της.
Υστερόγραφο:
Ο «σεμνός» απολογητής του Γκέμπελς και οι φίλοι του μας εγκάλεσαν για «χυδαία» γλώσσα λόγω της χρήσης της λέξης «γλίτσας».
Είναι οι ίδιοι που χειροκρότησαν το κείμενο της «‘Εφημερίδας των Συντακτών» (17-18/3/2018) όπου γραφόταν (… «πολιτισμένα») για μας ότι εκπροσωπούμε «ένα βουνό απάτης, ψευδών, πλαστογραφιών, θράσους και αναισχυντίας», ότι δεν διαθέτουμε «στοιχειώδη διανοητική εντιμότητα», ότι αναπαραγάγουμε «ψευδολογίες αντιδραστικών απατεώνων», ότι είμαστε γεννήματα «δογματικής τύφλωσης, ανειλικρίνειας, υποκρισίας, υπεκφυγών και ψεμάτων» κι άλλα τέτοια υπέροχα κι απολύτως… στοιχειοθετημένα (ευτυχώς για τη μανούλα μας δεν ειπώθηκε τίποτα…).
Στην περίπτωσή τους, λοιπόν, ισχύει ακέραια η ρήση: «Χυδαία γλώσσα δεν υπάρχει. Υπάρχουσι χυδαίοι άνθρωποι…». Όπως αυτοί. Που ο «πολιτισμός» τους την αναπαραγωγή της ναζιστικής προπαγάνδας την αντέχει και την πριμοδοτεί. Την ναζιστική προπαγάνδα και τον γκεμπελισμό, γαρνιρισμένα με ύβρεις, ο «πολιτισμός» τους τα αποδέχεται σαν στοιχεία «δημοκρατίας» και «διαλόγου». Αλίμονο, όμως, όταν ακούνε «κακές» λέξεις. Τότε η «ευπρέπειά τους» θίγεται.
Τους ευχαριστούμε που συνομολογούν ότι η «ευπρέπεια» του «πολιτισμού» τους δεν μας συμπεριλαμβάνει.
***
Σημείωση 1: Γιατί «γλίτσες»; Διότι όποιος αναπαραγάγει, τροφοδοτεί, επικροτεί και διαφημίζει την ναζιστική προπαγάνδα, όποιος πωρωμένος αντικομμουνιστής χρησιμοποιεί ως εργαλείο ό,τι πιο κτηνώδες γνώρισε η ανθρωπότητα, τον ναζισμό, για να λερώσει τους κομμουνιστές (που έσωσαν την ανθρωπότητα από τον ναζισμό) και μάλιστα το διαπράττει παριστάνοντας τον “δημοκράτη” ή ακόμα και τον “μαρξιστή” (!!!), για τον γράφοντα (εμένα, δηλαδή) είναι γλίτσας.
Σημείωση 2: Οι φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ που με τόση εμμονή πρωτοστατούν στην ανακύκλωση της υπόθεσης του Κατίν – ο δε ιδρυτής του TVXS είναι και ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – το κάνουν γιατί ιεραρχούν τη σφαγή στο Κατίν ως το… φλέγον ζήτημα στην Ελλάδα του 2018; Το κάνουν γιατί λιώνουν από το πάθος να συμβάλουν στην ιστορική αλήθεια; Γιατί επιθυμούν να προκαλέσουν μια ώριμη συζήτηση γύρω από τα θέματα οικοδόμησης του σοσιαλισμού τον 20ο αιώνα; Τέτοια συζήτηση θέλουν; Βεβαίως! Να την κάνουμε. Αλλά αυτός είναι ο στόχος τους; Η’ μήπως ο στόχος τους είναι να μην γίνεται συζήτηση για το «εδώ και τώρα», επομένως πετάνε την μπάλα σε όποια εξέδρα βρίσκουν, αρκεί η μπάλα να μην βρίσκεται μέσα στο γήπεδο;
Σημείωση 3: Οι φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ, που μετατρέπονται στους εξ ευωνύμων αναμεταδότες του κηρύγματος του γκεμπελισμού, δεν πολυενδιαφέρονται ούτε για το Κατίν, ούτε καν για το… Αφρίν. Ούτε εργαλειοποιούν τον ενσωματωμένο στη δυτική προπαγάνδα γκεμπελισμόγιατί προσβλέπουνστον προσεταιρισμό ακροδεξιών «συνειδήσεων». Επιδίωξή τους είναι – άλλωστε αποτελεί πανευρωπαικό φαινόμενο – να χρησιμοποιήσουν στην τρέχουσα συγκυρία ακόμα και την άθλια θεωρία των «δυο άκρων», να τσαλαβουτήσουν στο σχήμα «Χίτλερ – Στάλιν» ώστενα απευθυνθούν στους ανθρώπους, ιδίως εκείνους που αισθάνονται αριστεροί και δημοκράτες,λέγοντάς τους: «Δεν υπάρχει εναλλακτική»! Ενας δρόμος και μια «Αριστερά» υπάρχει! Αυτή των Μνημονίων, του ΝΑΤΟ, της ΕΕ, του ΕΝΦΙΑ, των τραπεζιτών και των εργολάβων. Τα υπόλοιπα; «Σταλινισμοί» και «απολιθώματα». Η τακτική τους πρόδηλη. Και χυδαία. Τόσο χυδαία όσο και εκείνο το είδος «ντροπαλού» αντικομμουνισμού που θέλει να κρυφτεί μα η χαρά – ειδικά όταν ποζάρει με τη μάσκα του «αντισταλινισμού» – δεν τον αφήνει.