Πηγή: Ημεροδρόμος
Το Λιμενικό «δεν είναι επιτροπή υποδοχής» δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά το έγκλημα στη Χίο με τους 15 νεκρούς μετανάστες. Αυτό βρήκε να πει, μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο συνέντευξης του στο περιοδικό «Foreign Policy».
Οπρωθυπουργός υιοθέτησε την εκδοχή ότι το σκάφος με τους μετανάστες εμβόλισε σκόπιμα το σκάφος του Λιμενικού: «Χρειάζεται πλήρης έρευνα. Η προκαταρκτική – το τονίζω αυτό- πληροφόρηση που έχω είναι ότι ουσιαστικά εμβολίστηκε το σκάφος του Λιμενικού από ένα μικρότερο σκάφος. Δεν ξέρουμε γιατί».
Ο Μητσοτάκης δήλωσε ότι η ελληνική ακτοφυλακή «δεν είναι επιτροπή υποδοχής» και συμπλήρωσε: «Η δουλειά μας είναι να προστατεύουμε τα σύνορα μας αλλά και να σώσουμε ανθρώπους που κινδυνεύουν».
«Εάν υπάρχει βίντεο δεσμεύομαι ότι η έρευνα θα γίνει με πλήρη διαφάνεια», είπε ο πρωθυπουργός. Πάντως στοιχεία από τις κάμερες που θα έπρεπε να είχε το σκάφος του Λιμενικού δεν θα φανεί τίποτα, διότι δεν ήταν ενεργοποιημένες…
Και κάτι ακόμα: Ο Βελόπουλος, χτες, πρότεινε επί της ουσίας να πυροβολούνται όσοι μετανάστες επιχειρούν να περάσουν τα σύνορα. Απευθυνόμενος στον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Θάνο Πλεύρη είπε: «Κύριε Υπουργέ μεγαλώσατε και ξεχάσατε. Ήσασταν καταδρομέας, ξέρατε τι κάναμε στα σύνορα; Αλτ τις ει; Αλτ τις ει; Και τι κάνουμε μετά; Μπουμπουνάς. Αυτό λέγαμε. Αυτό λέει ο στρατιωτικός κώδικας και ο νόμος».
Δεν ξέρουμε αν ταράχτηκε ο κύριος Μητσοτάκης με αυτή τη δήλωση, αλλά θα θέλαμε να τον ρωτήσουμε ποια είναι η θέση του για την άποψη του ίδιου του υπουργού του, Θ. Πλεύρη, όταν ακόμα δεν είχε περάσει στην «μεγάλη πολιτική αγκαλιά της ΝΔ». Ιδού τι είχε πει ο Πλεύρης τον Απρίλιο του 2011, όταν ήταν βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ του Καρατατζαφέρη: «Φύλαξη των συνόρων δεν μπορεί να υφίσταται αν δεν υπάρχουν απώλειες, και για να γίνω κατανοητός: Εαν δεν υπάρχουν νεκροί, η φύλαξη των συνόρων θέλει νεκρούς…».
Βρίσκεται διαφορές, κύριε πρωθυπουργέ;



