Πηγή: Ημεροδρόμος

Μια βροχή λίγων ωρών που δεν ήταν κατακλυσμός προκάλεσ καθίζηση στο οδόστρωμα στην Γέφυρα της Υλίκης ενώ στην Αθήνα  η Πειραιώς έκλεισε σε δύο σημεία!

Αυτό συμβαίνει την ώρα που οι αγρότες «ανοίγουν δρόμους» με τον αγώνα τους για την επιβολή του δίκιου. Ταυτόχρονα υλοποιούν τις δεσμεύσεις τους και διευκολύνουν την μετακίνηση των εκδρομέων μέσα  από τα μπλόκα.

Από την άλλη πλευρά η κυβέρνηση που … κόπτεται για τον λαό και τη μετακίνησή του όχι μόνο μπλοκάρει του δρόμους ταλαιπωρώντας τους οδηγούς, αλλά παρατηρεί αμέτοχη το φαινόμενο κεντρικές οδικές αρτηρίες να βγαίνουν εκτός λόγω αστοχιών των εργολάβων.

Αυτό δεν είναι μόνο εμπαιγμός, είναι κανονικός παραλογισμός.

Οπως μετέδωσε ο ΣΚΑΙ οι ταξιδιώτες που περνούσαν από τα μπλόκα, στη συνέχεια έρχονταν αντιμέτωποι με μεγάλο μποτιλιάρισμα στο Κάστρο Βοιωτίας καθώς η «παραχωρησιούχος», δηλαδή η κατασκευαστική εταιρεία που αρπάζει τα διόδια και τις «αποζημιώσεις» από τις κυβερνήσεις έκανε «έργα» στη γέφυρα της Υλίκης! Ο λόγος ήταν καθίζηση του εδάφους…

Την ίδια στιγμή μία βροχούλα στην Αθήνα είχε οδηγήσει στο να κλείσει η Πειραιώς σε δύο σημεία. Στο ρεύμα προς Πειραιά στο ύψος της Πέτρου Ράλλη και στο ρεύμα προς Ομόνοια από το ύψος της Παναγή Τσαλδάρη.

Και δεν ντρέπονται! Και δεν μαζεύονται! Συνεχίζουν να χυδαιολογούν εναντίον των αγροτών που παλεύουν για την επιβίωση τους προσπαθώντας να στρέψουν τον λαό εναντίον τους.