Πηγή: Katiousa

Δελτίο Τύπου της ΔΑΣ ΟΑΣΘ:

Πριν από λίγες μέρες σε προηγούμενο Δελτίο Τύπου μας περιγράφαμε ένα άλλο «ατύχημα» με λεωφορείο στη γραμμή 4 Καλαμαριά-Χαριλάου όπου ο οδηγός είχε κατέβει από το λεωφορείο και έκανε τον τεχνίτη – το συνηθίζουμε αυτό εδώ στον ΟΑΣΘ- με αποτέλεσμα το λεωφορείο ακυβέρνητο να καρφωθεί πρώτα σε ένα σε ένα Ι.Χ. και μετά σε ένα δέντρο!

Την Πέμπτη 10-2 το μεσημέρι στο τέρμα της γραμμής 29 Πολίχνη στην περιοχή των Μετεώρων  καταγράφηκε ακόμα ένα έγκλημα της πολιτικής της απαξίωσης της συγκοινωνίας ευτυχώς και αυτό χωρίς θύματα.

Σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ 20ετιας και υποσυντύρητο «λύθηκε» το χειρόφρενο, ούτε πρώτη φορά είναι και από ότι φαίνεται δεν θα είναι και η τελευταία.

Το συγκεκριμένο λεωφορείο με τους μπροστινούς τροχούς σε θέση στροφής ακολούθησε μια ελλειψοειδής «κινηματογραφική» πορεία καβαλώντας το κράσπεδο με την όπισθεν, ξηλώνοντας κολόνα φωτισμού, χτυπώντας άλλο λεωφορείο του ΟΑΣΘ και μετά καβαλώντας για δεύτερη φορά το κράσπεδο με την κανονική φορά του λεωφορείου καρφώθηκε στε τοίχο παρακείμενης κατοικίας.

Ο συνάδελφος οδηγός είχε «δεμένο» το χειρόφρενο ωστόσο το λεωφορείο κινήθηκε.

Από μαρτυρία άλλων συναδέλφων γνωρίζουμε ότι το συγκεκριμένο λεωφορείο είχε παρουσιάσει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα λίγες μέρες πριν που σημαίνει ότι η βλάβη με ευθύνη του ΟΑΣΘ δεν επιδιορθώθηκε και η υπηρεσία συνέχιζε -σα να μη συμβαίνει τίποτα- να το προγραμματίζει για κυκλοφορία στις βάρδιες !

Το νέο έγκλημα και όχι «ατύχημα» επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά ότι παρά τον πακτωλό δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο που δόθηκαν και συνεχίζουν να δίνονται από την κυβέρνηση σε διάφορους ιδιώτες η πολιτική των ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) είναι άκρως επικίνδυνη για ασφάλεια των επιβατών και των εργαζόμενων οδηγών.

Το τελευταίο διάστημα η διεύθυνση συντήρησης με εντολή της διοίκησης του ΟΑΣΘ αποψιλώθηκε από προσωπικό υποτίθεται για να καλυφθούν τα κενά σε οδηγούς.

Η απόλυτη διάλυση των συνεργείων περιγράφεται χαρακτηριστικά σε ανακοίνωση του Τμήματος Συντήρησης πριν από λίγες μέρες που ενημερώνει τους σταθμάρχες και τους οδηγούς ότι δεν θα υπάρχει ούτε κινητό συνεργείο, ούτε ηλεκτρονικός λόγω έλλειψης προσωπικού!

Όμως το προηγούμενο διάστημα που η διοίκηση προσυπέγραψε εκατοντάδες μετατάξεις εργαζομένων του ΟΑΣΘ σε άλλους φορείς. Δεν ήξερε ότι με αυτό τον τρόπο θα παρουσιαστούν ελλείψεις;;

Το ήξερε πολύ καλά αλλά εφαρμόζει σχέδιο για να «αδειάσει» ο ΟΑΣΘ από εργαζόμενους με δικαιώματα για να είναι ευκολότερο να ξεπουληθεί αργότερα όπως γίνεται αυτή την περίοδο με τη βιομηχανία της ΛΑΡΚΟ, όπως έγινε τα προηγούμενα χρόνια με την ΕΛΒΟ κλπ.

Αυτά τα σχέδια και αυτή η πολιτική της κυβέρνησης και της διοίκησης του ΟΑΣΘ είναι «θανατηφόρα» για τους εργαζόμενους και τους επιβάτες και αν στη συγκεκριμένο «ατύχημα» και σε άλλα στο παρελθόν είχαμε μόνο υλικές ζημιές αύριο σε κάποιο ανάλογο μπορεί να μην είμαστε και τόσο «τυχεροί».

Αυτή η πολιτική που γεννά από τη μια κέρδη για τους ιδιώτες και από την άλλη κακές υπηρεσίες και εγκλήματα για τους εργαζόμενους και τους επιβάτες πρέπει να καταργηθεί.

Απαιτούμε:

-Να ξηλωθούν οι ιδιώτυες από τη συγκοινωνία

-Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για να καλυφθούν τα κενά στην υπηρεσία κίνησης και στη συντήρησης

-Πλήρης επάρκεια ανταλλακτικών και αναλώσιμων για την επισκευή και συντήρηση των λεωφορείων

-Αγορά νέων σύγχρονων λεωφορείων αντιρυπαντικής τεχνολογίας

-Μείωση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων, τα υπέργηρα οχήματα είναι επικίνδυνα και πρέπει να αποσυρθούν από την κυκλοφορία