Πηγή: Katiousa

Η πραγματική ζωή ξεπερνά την πιο νοσηρή φαντασία και τα βιντεάκια του Luben.

Όταν ο Γραμμένος έλεγε “πάμε να το κλείσουμε το μαγαζί“, πιθανότατα αστειευόταν. Αλλά όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος “και τα πιο αστεία πράγματα, δεν τα λέω για πλάκα”. Ούτε αυτός όμως δε θα φανταζόταν πόσο γρήγορα θα επιβεβαιωνόταν το αστείο του.

Ο ακροδεξιός εσμός της ΝΔ αναστατώθηκε επειδή ακούστηκε από τη συχνότητα της ΕΡΤ το τραγούδι “Κουκουλοφόρος” -γραμμένο από τον Γραμμένο στον απόηχο των γεγονότων του Δεκέμβρη του 2008, αλλά διαχρονικό και επίκαιρο. Έτσι ο Δ. Μαρκόπουλος κι ο Θάνος Πλεύρης κατέθεσαν σχετική ερώτηση στη Βουλή, ζητώντας έλεγχο στο περιεχόμενο της εκπομπής της ΕΡΤ, που υπέπεσε στο “παράπτωμα”. Σε αυτήν παραθέτουν μάλιστα όλους τους στίχους, λες και κάνουν αναφορά χωροφύλακα, ενώ εκτιμούν πως “εξωραΐζεται και εξυμνείται η δράση των κουκουλοφόρων” και μάλιστα “την ώρα που ανοίγει εκ νέου ο φάκελος της Μαρφίν”. Τυχαίο και αυτό;

«Προς τον υφυπουργό παρά των πρωθυπουργό, αρμόδιο για θέματα επικοινωνίας και ενημέρωσης

ΘΕΜΑ: Εξύμνηση και εξωραϊσμός της δράσης των κουκουλοφόρων σε εκπομπή της ΕΡΤ την ώρα που ανοίγει εκ νέου ο φάκελος για την υπόθεση της Marfin

Σύμφωνα με την από 31-3-2021 ανακοίνωση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, από την Εισαγγελία Αθηνών διετάχθη, κατόπιν νέων στοιχείων που προσκομίσθηκαν από την ΕΛ.ΑΣ., προκαταρκτική διερεύνηση αδικημάτων για την υπόθεση της Μαρφίν. Όπως είναι γνωστό, από τον εμπρησμό με μολότοφ του υποκαταστήματος της εν λόγω τράπεζας στην Αθήνα, τον Μάιο του 2010, έχασαν την ζωή τους τρεις άνθρωποι, μεταξύ των οποίων και μια έγκυος γυναίκα.

Και ενώ αυτή η πολύκροτη υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο επανέρχεται στο προσκήνιο προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη, σε εκπομπή της ΕΡΤ συνέβη κάτι που δεν συνάδει με το ήθος της δημόσιας τηλεόρασης. Πιο συγκεκριμένα, στην εκπομπή «φλερτ» της ΕΡΤ στις 12-4-2021 παρουσιάστηκε τραγουδιστής που με προκλητικό τρόπο και από το βήμα της δημόσιας τηλεόρασης που τροφοδοτείται από τα χρήματα των φορολογούμενων πολιτών ερμήνευσε, κατόπιν επιθυμίας της αρχισυντάκτριας της εκπομπής, τραγούδι με το οποίο εξυμνούσε και εξωράϊζε την δράση αυτουργών παραβατικών πράξεων παρόμοιων με αυτές που οδήγησαν στον εμπρησμό και την δολοφονική επίθεση στη Μαρφίν, στέλνοντας λάθος μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση.

Οι στίχοι του επίμαχου τραγουδιού εχουν ως εξής: «Μαμά, μπαμπά, είμαι κουκουλοφόρος, μαμά, μπαμπά είμαι κακό παιδί. Μαμά, μπαμπά, στην τσάντα έχω μπουκάλια, μαμά, μπαμπά, στην τσάντα έχω στουπί. Ποιος έχει την βενζίνη, ποιος έχει την ευθύνη, ποιος έχει τα πλακάτ, ποιος θα βαράει τα ΜΑΤ, ποιος έχει δικηγόρο, ποιος έχει μαρκαδόρο, ποιος έχει το κουτί με τα Maalox, ποιος, ποιος. Μαμά, μπαμπά, μην τους δικαιολογείτε, μαμά, μπαμπά δεν τα έσπασα εγώ. Μαμά, μπαμπά, τα έσπασαν ασφαλίτες, μαμά, μπαμπά, το δέντρο έκαψα εγώ. Φάγαμε χημικά, σπάσαμε μπατσικά, μπήκαμε στο μετρό, πήραμε το στενό, τους ρίξαμε αυγά, πέτρες πολλή μπογιά, μα κράταγαν ασπίδες τα….. Μαμά, μπαμπά, είμαι κουκουλοφόρος. Μαμά, μπαμπά, είμαι κακό παιδί. Μαμά, μπαμπά, τις τράπεζες βαρούσα, μαμά, μπαμπά, τις έβριζες και εσύ». Σαν να μην έφτανε αυτό, με την στάση τους και την συμπεριφορά τους, η παρουσιάστρια και οι συμπαρουσιαστές της εκπομπής συμμετείχαν στην προσβλητική αυτή ενέργεια, επαναλαμβάνοντας κατά διαστήματα τους παραπάνω στίχους.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

Θα υπάρξει έλεγχος για το περιεχόμενο της εκπομπής προκειμένου να απόσχει στο μέλλον από παρόμοιες ενέργειες που προκαλούν την κοινή γνώμη;».

Εκτός από τον τραγουδιστή στοχοποιείται και η αρχισυντάκτρια της εκπομπής, που έκανε την “παραγγελιά”, χωρίς να κατονομάζονται ωστόσο -ίσως απαξιούν…

Κι αν όλα αυτά σας φαίνονται ως φλΕΡΤ με τη λογοκρισία και πρακτικές άλλων εποχών -που ζουν και βασιλεύουν έως σήμερα- έτσι ακριβώς είναι. Προφανώς ο Πλεύρης δε σηκώνει τέτοιες πολιτικές προσβολές στην κρατική τηλεόραση, άλλο αν ο ίδιος επιδράμει σαν κομάντο ντάλα ξημερώματα στα Εξάρχεια και σπάει το άβατο (μες στο σπιτάκι τους).

Αν δεν ήταν επικίνδυνοι, ως λαγοί του κυβερνώντος κόμματος, θα ήταν απλώς γραφικοί. Αλλά σε μια χώρα -και μια ΕΕ- που έχει ψηφίσει τρομονόμους για την τέχνη και το περιεχόμενο των τραγουδιών, δε μιλάμε απλά για φαιδρότητες. Μιλάμε για την επίσημη κυρίαρχη πολιτική.