Την οργή του Βασίλη Τσιάρτα προκάλεσε η διαφημιστική καμπάνια της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος για την χθεσινή γιορτή του πατέρα, η οποία και απεικόνιζε έναν πατέρα με μακιγιάζ να φιλάει την κόρη του.

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής, αρχικά εκδήλωσε την οργή του μέσω των λογαριασμών του στα κοινωνικά δίκτυα, τονίζοντας πως στο εξής δεν θα προμηθεύεται τα ψώνια του από την συγκεκριμένη εταιρεία, ενώ στη συνέχεια αποφάσισε να προχωρήσει σε ακόμη πιο δραστικά μέτρα, μιας και δεν εμπιστεύεται πια καμία αλυσίδα.

Έτσι, θα παίρνει το αγαπημένο του νερό κατευθείαν από ένα βαθύ πηγάδι, γνωστό και ως πηγάδα, το οποίο σκοπεύει να επισκέπτεται τακτικά, μιας και εκεί αισθάνεται ασφάλεια και όπως σχολίαζε χαρακτηριστικά, όλα θα πηγαίνουν «μέλι-γάλα».

Το «Κουλούρι» επιχείρησε να επικοινωνήσει με τον κ. Τσιάρτα, ο οποίος ωστόσο δεν έχει ολοκληρώσει ακόμη τον μεγάλο περίπατο της Αθήνας τον οποίο και ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα.

Αλιεύσαμε από το Κουλούρι 22/6/2020