Σούπερ Μάρκετ, χαμόγελο, εργαζόμενη
Αλιεύθηκε από το «Βαθύ Luben» και τον Giwrgos Tsagko

Πηγή: Luben

Μια αρκετά πρωτότυπη προσέγγιση στο concept εργασία και χαρά φαίνεται πως εμφανίστηκε σε κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «My Market». Η περιφερειακή διευθύντρια καταστήματος φαίνεται πως δεν ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένη με το πόσο κεφάτοι έδειχναν οι εργαζόμενοί της, οπότε αποφάσισε να τους το θυμίσει με έναν κάπως επιτακτικό τρόπο.

Έβγαλε λοιπόν μια ανακοίνωση, στην οποία τους τονίζει μια σειρά από σημαντικά ζητήματα, τα οποία πρέπει υπό Κ.Σ. να τους ωθούν να χαμογελούν, ακόμη κι αν δυσκολεύονται μια μέρα επειδή είναι Δευτέρα, έχουν hangover και πρέπει να πληρώσουν τη ΔΕΗ. Αυτά είναι κατά σειρά ότι α) πληρώνονται στην ώρα τους και β) ότι έχουν δουλειά, ενώ στο δ) ξαναγίνεται αναφορά στο ότι έχουν δουλειά, σε περίπτωση που κάποιος δεν το κατάλαβε με την πρώτη.

Για να συμπληρωθεί το μάθημα εργασιακού σαβουάρ φερ, η διευθύντρια υπενθύμισε επίσης στους εργαζόμενους ότι ακόμη κι αν παίρνουν 300 ευρώ δεν πρέπει να πτοούνται, καθώς θα μπορούσαν να παίρνουν 0 ευρώ. Πρόσθεσε επίσης ότι για τους λάτρεις της στατιστικής τα 300 ευρώ είναι 300% πάνω από τα 0, το οποίο μπορεί μεν να μην ισχύει γιατί το 300% του 0 είναι πάλι 0, αλλά τι σημασία έχει αυτό όταν τα στελέχη της εταιρείας σου μπορούν να κάνουν memes στις ανακοινώσεις τους.

Όπως τονίζει χαρακτηριστικά:

 «Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300 euro θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).

Πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.»

Κάτι το οποίο είναι επίσης ανακριβές, καθώς ως γνωστόν σε πληρώνει η εταιρεία και όχι οι πελάτες. Και πάλι βέβαια, το να χαμογελάς στους πελάτες συγκαταλέγεται στις εταιρικές Καλές Απόψεις, οπότε χαλάλι. Στο τέλος της ανακοίνωσης η διευθύντρια θυμίζει επίσης στους εργαζόμενους ότι θα περάσουν και undercover εξεταστική κάποια στιγμή, καθώς ένας «μυστικός επισκέπτης» πρόκειται να κάνει την εμφάνιση του για να τσεκάρει από κοντά σαν Άι-Βασίλης του καπιταλισμού αν ήταν άτακτα παιδιά.

Αυτό είναι το αναλυτικό κείμενο:

«Καλησπέρα σας,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν.

Eπειδή έχετε δουλειά

Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300 euro θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).

Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.

Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.

Επειδή πληρώνεστε για αυτό

Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.

Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.

Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα.

Ευχαριστώ

…..

Περιφερειακή Διευθύντρια Λειτουργίας Καταστημάτων My Market

Γενική Διεύθυνση Λειτουργίας Καταστημάτων»

Δείτε την ανακοίνωση:

Αξίζει να σημειωθεί εδώ πως η αυθεντικότητα της ανακοίνωσης επιβεβαιώθηκε από το documentonews.gr, το οποίο επικοινώνησε με την εταιρεία Mετρο ΑΕΒΕ. Δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής κάποια επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, στελέχη όμως ανέφεραν στην documento πως η εταιρεία δεν καλύπτει το περιστατικό και έριξε την ευθύνη στη συγκεκριμένη υπάλληλο, μιλώντας για «ατυχές περιστατικό» και υπογραμμίζοντας επίσης ότι «τέτοιες κινήσεις δεν συνάδουν με τη φιλοσοφία της εταιρείας».

Αξίζει πάντως να αναφερθεί εδώ ότι η εταιρεία δεν πάει ακριβώς χάλια ώστε να έχει επείγουσα ανάγκη να βελτιώσει τα οικονομικά της, οπότε πιθανόν να υπάρχουν κι άλλες λύσεις για χαμόγελα βγαλμένα από διαφήμισης οδοντόκρεμας. Όπως διαβάζουμε σε δημοσίευμα της Καθημερινής από τις αρχές του περασμένου μήνα:

«Αύξηση της τάξης του 2,5% σημείωσε ο τζίρος της Mετρο ΑΕΒΕ το 2018, καθώς διαμορφώθηκε σε 1,2 δισ. ευρώ από 1,17 δισ. ευρώ το 2017. Ενισχυμένα ήταν και τα κέρδη της εταιρείας, καθώς διαμορφώθηκαν σε περίπου 11 εκατ. ευρώ, έναντι καθαρών κερδών 10,37 εκατ. ευρώ το 2017. Η αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας προέρχεται, όπως σημείωσε χθες ο επικεφαλής της εταιρείας κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης […] κυρίως από το δίκτυο της λιανικής στο οποίο η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω του σήματος My Market. Αντιθέτως, κάμψη σημείωσε το δίκτυο της χονδρικής –ακολουθώντας τη συνολικότερη τάση της εν λόγω αγοράς– στην οποία η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω των καταστημάτων Metro Cash & Carry

Ίσως αν η εταιρεία ψαχτεί με καμιά αύξηση να δει τους εργαζόμενους να χαμογελάνε πιο πολύ και από χαρούμενο τριπάκι με LSD.