Πηγή: Ημεροδρόμος

Ο Αδωνις Γεωργιάδης αποφάσισε να περάσει σήμερα το πρωϊνό του περιφερόμενος σε ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές και εκτοξεύοντας ακροδεξιές “ομορφιές” σε κατάσταση παροξυσμού.

Συγκεκριμένα, μιλώντας για τα μπλόκα των αγροτών στον ραδιοφωνικά σταθμό «Παραπολιτικά» είπε: «Έχω την εκτίμηση ότι θα σταματήσει αυτή η αηδία, δεν νομίζω ότι θα συνεχιστεί. Τα μπλόκα είναι αηδία αλλιώς τι είναι εξυπνάδα; Είναι μεγάλη αηδία. Είναι φασισμός, είναι παρανομία, είναι απαίσιο πράγμα εν πάση περιπτώσει ο Μητσοτάκης έχει δείξει μεγάλη ανοχή, πιστεύω ότι με τη συνάντηση που θα κάνουν αύριο θα τελειώσει αυτή η ιστορία και θα πάμε παρακάτω».

Και συνέχισε αποθεώνοντας τον Μητσοτάκη και την υπομονή του με τους αγρότες (!): «Οι νόμοι ισχύουν από την αρχή αλλά ο Κυρ. Μητσοτάκης έχει μεγάλη δημοκρατικότητα και μεγάλη υπομονή, εγώ δεν έχω τόση (σ.σ. δημοκρατικότητα, υπομονή ή και τα δύο…. δεν διευκρίνισε). Εγώ θα τα έβαζα νωρίτερα αλλά δεν σημαίνει ότι εγώ έχω δίκιο, ο Μητσοτάκης έχει καλύτερο δίκιο από εμένα γιατί το έχει χειριστεί με μια πολύ μεγάλη ευπρέπεια και ηρεμία για την κοινωνία. Εγώ δεν ξέρω αν θα είχα κρατήσει την ηρεμία μου τόσο πολύ». 

Φεύγοντας, από εκεί, συνέχισε την … “καριέρα” του στoν τηλεοπτικό σταθμό OPEN, επεκτείνοντας τις απόψεις περί δημοκρατίας και υπομονής.

Είπε, λοιπόν: “Δεν είμαι υπέρ τη βίας. Δεν θα έστελνα ποτέ τα τανκς να διώξουν τα τρακτέρ, γιατί μόνο με τανκς μπορούν να φύγουν, αλλά ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί”!  

Αυτό ο τύπος, λοιπόν, ο πολύ δημοκράτης, είχε το θράσος να χαρακτηρίσει “αηδία” και “φασισμό” τα μπλόκα των αγροτών!

Ο Αδωνις Γεωργιάδης, που εκτιμάει (ή μήπως και φαντασιώνεται…) πως τα τανκς μόνο μπορούν να διώξουν τα τρακτέρ (αλλά φυσικά δεν είναι φασίστας) και βλέπει “φασισμό” στον αγώνα των βιοπαλαιστών ανθρώπων,  είναι προφανές ότι αποφεύγει να κοιταχτεί στον καθρέφτη.

Αυτός, λοιπόν, που δεν είναι δα και κανένας φασίστας, ενώ οι πράξεις των αγροτών είναι φασιστικές, είναι ο ίδιος που: (και αναλυτικότερα εδώ)

Αν και δεν θα έστελνε τα τανκς στους αγρότες, ο ίδιος είχε λάβει το βιβλίο του χουντικού φασίστα Στ. Παττακού με την ιδιόχειρη αφιέρωση: «Εις τον έγκριτον, ελλογιμώτατον, ιστορικόν συγγραφέαν, αξιότιμον φίλον μου, κύριον κ. Γεωργιάδην Άδωνιν, με όλην μου την εκτίμησιν και τας εγκαρδίους, πασχαλίους ευχάς».

Αυτό είχει γίνει το 2005.

Πριν μεταπηδήσει στη ΝΔ ήταν επιφανές στέλεχος του ΛΑΟΣ. Το 2006 στις περιφερειακές εκλογές ήταν υποψήφιος νομάρχης Αθήνας με το ΛΑΟΣ. Όμως στις ίδιες ακριβώς εκλογές, το 2002, και στο ψηφοδέλτιο του (τότε) κόμματός του στο οποίο ηγείτο ο (τότε)  αρχηγός του, ο Καρατζαφέρης, φιγουράριζαν 4 ονόματα χρυσαυγιτών. Οι Κολιός Βασίλειος, Παπαδημητρίου Μιχάλης, Σκάντζος Νικόλαος και Παναγιώταρος Ηλίας (ναι, ο γνωστός…). Οι δυο τελευταίοι, μάλιστα, όπως διαφήμιζε το (τότε) κόμμα του Γεωργιάδη δεν ήταν «απλοί» χρυσαυγίτες. Ήταν μέλη της ΚΕ της Χρυσής Αυγής. Ουδέποτε αισθάνθηκε την ανάγκη (τότε) ο Γεωργιάδης να εκφράσει την «σιχασιά» του για τον ναζιστικό ολοκληρωτισμό που είχε βρει στέγη στο (τότε) κόμμα του…

Είναι επίσης ο ίδιος που δεν και δα και κανένας φασίστας, ενώ οι αγώνες των αγροτών είναι φασισμος, αλλά:

Ποτέ δεν έκρυψε τον θαυμασμό του για τον αρχιφασίστα Κώστα Πλεύρη. Η μόνιμη επωδός του κάθε φορά που συνευρίσκονταν σε τηλεοπτικά στούντιο ή αλλού ήταν: «Θεωρώ μεγάλη μου τιμή» κλπ, κλπ. O K.Πλεύρης, υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ στην Α’ Αθήνας στις βουλευτικές εκλογές του 2004, είναι ο ιδρυτής της φασιστικής ομάδας «Κόμμα 4ης Αυγούστου», σύμβουλος του Αρχηγείου Στρατού επί χούντας και διευθυντής του γραφείου του – αλήστου μνήμης – αρχιχουντικού Ι. Λαδά. Ο κύριος αυτός έχει δηλώσει: «Ουδέποτε έκρυψα την ιδεολογία μου και είναι τιμή μου που συνειργάσθην με το Στρατιωτικό Καθεστώς της 21ης Απριλίου». 

Ο Κ. Πλεύρης, είναι και ο συγγραφέας του εμετικού πονήματος “Οι Εβραίοι” , δηλαδή ενός φασιστικού και ναζιστικού οχετού, του οποίου ο Αδ. Γεωργιάδης – που δεν είναι δα κανένας φασίστας, σε αντίθεση με τους αγρότες που είναι κατά τα λεγόμενά του – υπήρξε προνομιακός διαφημιστής.

Γράφει συγκεκριμένα ο φασίστας Πλεύρης στον πρόλογο του οχετού του: «Ευχαριστώ τον Άδωνι Γεωργιάδη, που είχε το θάρρος να παρουσιάση το βιβλίον στην τηλεόρασιν»… Ναι. Ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο υφυπουργός (με τις ψήφους του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ) της κυβέρνησης «εθνικής σωτηρίας» του Παπαδήμου, ο άλλοτε υπουργός Υγείας της κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου και σημερινός υπουργός Υγείας  της κυβέρνησης Μητοοτάκη, είναι το ίδιο πρόσωπο που διαφήμιζε από τηλεοράσεως τα «ιδεολογικά πιστεύω» του αρχιφασίστα Πλεύρη, του συνεργάτη της χούντας των συνταγματαρχών, περί το «υψηλόν φρόνημα» των… SS και περί της… «ορθότητος» των απόψεων του Χίτλερ…

Στις εκπομπές του (αναλυτικότερα στοιχεία στο http://www.iospress.gr/extra/extra_20060801.htm) έλεγε «πρώτη φορά, σε όλη μου τη σταδιοδρομία, που έχω ένα βιβλίο που θεωρώ σημαντικό»,   εκθείαζε «αυτό το περίφημο βιβλίο» (εκπομπή 29/5/2006), μιλούσε για ένα βιβλίο «ωραία στοιχειοθετημένο, με αποφάσεις, με πράματα-θάματα, τρομερό» (εκπομπή 30/5/2006),  ενώ το αποκαλούσε «το αγαπημένο μου βιβλίο» (εκπομπή 18/7/2006). Μάλιστα, διαφήμιζε το βιβλίο… χωρίς να παρουσιάζει το εξώφυλλο και χωρίς να λέει τον τίτλο του, διότι όπως ανέφερε – κρατώντας πισινή – «δεν μπορώ να σας πω ότι συμφωνώ με όλα όσα γράφει», «δεν μπορώ να αφήσω κάποιον να πει, άρα δέχεσαι αυτά που γράφει το βιβλίο. Όχι δεν τα δέχομαι. Το ξεκαθαρίζω». Αφού δηλαδή το διαφήμιζε και το εκθείαζε σε σημείο που ακόμα και ο Πλεύρης τον ευχαρίστησε δημοσίως «που είχε το θάρρος να παρουσιάση το βιβλίον στην τηλεόρασιν», κατόπιν τσίριζε «προς κάθε κακοήθη ότι δεν συμφωνούμε ιδεολογικά σ’ αυτό το βιβλίο», «δεν είναι ένα βιβλίο με το οποίο εγώ συμφωνώ, ιδεολογικά τουλάχιστον, όχι επί των στοιχείων που έχει». Τέτοια… «λεβεντιά»: Πάρτε το «αγαπημένο μου βιβλίο», με του οποίου τη ναζιστική ιδεολογία διαφωνώ, αλλά που με τα ναζιστικά του «στοιχεία», συμφωνώ…

Αυτός, ο «διαφημιστής» του φασίστα Πλεύρη, ο Αδωνις Γεωργιάδης, είναι που έχει δηλώσει ευρισκόμενος σε αντικομμουνιστική έξαρση ότι «σιχαίνεται τους κομμουνιστές» και που σήμερα είπε ότι ο αγώνας των αγροτών είναι “φασισμός”,  αλλά παρ’ όλα αυτά “μόνο τα τανκς μπορούν να διώξουν τα τρακτέρ”, αλλά ο ίδιος φυσικά δεν είναι και κανένας φασίστας.

Αυτός, λοιπόν, ο τύπος είναι υπουργός του Μητσοτάκη, ο οποίος ως πρωθυπουργός έχει και “υπομονή” και “δημοκρατικότητα”!

Και όλοι μαζί είναι το “δημοκρατικό τόξο”, αυτό που δεν έχει κανένα πρόβλημα να ουρλιάζει ή να περιθάλπει τον αντικομμουνισμό και την αλλεργία απέναντι στους λαϊκούς αγώνες.

Από την άλλη πλευρά, είναι χρέος και προσφορά προς την κοινωνία να ξεστομίζει ο Γεωργιάδης όλες τις παραπάνω αθλιότητες. Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιότεροι πόση μαυρίλα, πόση παραχάραξη, πόση πλαστογραφία, πόσο θράσος και πόσος ολοκληρωτισμός κρύβεται πίσω από κάτι τέτοιους …. “δημοκράτες”.