Αλιεύσαμε από Ημεροδρόμος
Σαν πολλά να μαζεύονται τον τελευταίο καιρό στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αθήνας, προειδοποιώντας για τον κίνδυνο ενός μεγαλύτερου ατυχήματος, στις ράγες του κέρδους και της πολιτικής του «πάμε και όπου βγει». Υποσυντήρηση, υποχρηματοδότηση, υποστελέχωση και το πεπαλαιωμένο τροχαίο υλικό διαμορφώνουν ένα εκρηκτικό μείγμα κινδύνων για εργαζόμενους και επιβάτες.
Στη φωτογραφία φαίνεται τμήμα της γραμμής του Μετρό μεταξύ των σταθμών Πανόρμου και Κατεχάκη. Εδώ και μερικές μέρες, όπως παρατήρησαν πολλοί επιβάτες, ο συρμός διέρχεται από αυτό το σημείο με μειωμένη ταχύτητα.
Η απάντηση βρίσκεται στη φωτογραφία, που κάτω δεξιά δείχνει έναν διαλυμένο στρωτήρα.
Το γεγονός ότι οι συρμοί βραδυπορούν στο συγκεκριμένο σημείο, δείχνει ότι η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ είναι ενήμερη για το πρόβλημα. Ο στρωτήρας όμως δεν είχε αντικατασταθεί τουλάχιστον μέχρι πριν το Σαββατοκύριακο.
Τι περιμένουν; Να γίνει κάνα πιο σοβαρό «ατύχημα»;
Θυμίζουμε ότι στις 30/12 υπήρξε περιστατικό με φωτιά κάτω από συρμό του ΗΣΑΠ και την Πρωτοχρονιά άνοιξαν οι πόρτες εν κινήσει.
Στις 3/1 νωρίς το πρωί σημειώθηκε τρίτο περιστατικό με πόρτα βαγονιού που δεν έκλεινε, στη γραμμή ανόδου, μετά την Αττική. Τελικά στα Ανω Πατήσια ανακοινώθηκε στους επιβάτες να αποβιβαστούν και να περιμένουν τον επόμενο συρμό.
Για κερασάκι στην τούρτα, την περασμένη Παρασκευή, επιβάτες του ΗΣΑΠ αντιλήφθηκαν καπνούς να βγαίνουν από το κάτω μέρος του συρμού, κοντά στο Μοσχάτο, μάλλον από πρόβλημα στα φρένα. Το τρένο ακινητοποιήθηκε και εκκενώθηκε από τους έντρομους επιβάτες. Οπως καταγγέλθηκε μάλιστα από συνδικαλιστές, ο συρμός ήταν 40 ετών και έχει διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα με ανεπαρκή συντήρηση, για να μειώνεται το κόστος.